FAQ

Hvilke lande sender I til?

Vi leverer i følgende lande:

  • Danmark
  • Sverige
  • Norge
  • Finland
  • Estland
  • Letland
  • Litauen

Hvilke betalingsmetoder accepterer I?

Vi accepterer følgende kreditkort:

  • Dankort
  • Visa
  • Visa Elektron
  • Mastercard
  • Maestro

Hvor lang leveringstid har I?

Vi sender dine varer med GLS. Vi tilstræber altid at afsende dine varer inden for 2 hverdage efter modtagelse af ordre. Ved evt. længere leveringstid kontakter vi dig via e-mail. Når du får dine pakker leveret gennem GLS Pakkeshop sendes den til et udleveringssted i nærheden af hvor du bor, eller et andet sted du kommer forbi. Du vælger helt frit blandt foreløbigt 400 steder i Danmark og du kan søge på forskellige adresser, for at finde ud af hvad der passer bedst for dig.

Hvad skal jeg betale i fragt?

Alle ordrer sendes som pakker. Du betaler 37 kr. i fragt og ekspeditionsgebyr ved ordrer på under 450 kr.

Ved ordrer på eller over 450 kr. leverer vi gebyr- og fragtfrit.

Hvis pakkerne ikke afhentes på det valgte distributionssted, vil pakkerne blive sendt tilbage og der skal derefter betales fragt ved et andet leveringsforsøg.

Hvordan returnere jeg varer?

Skulle du fortryde et varekøb kan du inden for 14 dage efter varemodtagelse ombytte varen eller få dine penge retur. 
Download vores returblanket herunder og send den til os i udfyldt stand sammen med varen.


Bemærk: Sørg for ikke at have parfume, sminke, aftershave eller deodorant på, som kan efterlade duft eller mærker på tøjet, når du prøver det. Vi vil ikke være i stand til at acceptere returvarer, hvor der er tydeligt bevis på at denne instruktion ikke er blevet fulgt.

Varen skal være ubrugt og i original emballage og med hængemærket intakt. Alle varer vil blive kontrolleret ved modtagelse. Skokasser må ikke benyttes som forsendelsesemballage, men skal dog sendes med retur i samme stand som ved modtagelse. Du betaler selv fragten. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. Ansvaret for at returvarer når frem til os i hel stand påhviler dig. Vi tilbagebetaler beløbet til din konto, eller sender dig en anden størrelse/farve, hvis du foretrækker dette i stedet.
Returblanket:File iconNote of Return (74 kB)
 

Reklamationsret

Hvis din vare er beskadiget eller på anden måde defekt bedes du downloade reklamationsblanketten herunder og sende den til os i udfyldt stand sammen med varen.

Mærk pakken med ”REKLAMATION”.

Så vurderer vi varen og ved fejl sender vi herefter en ny vare til dig, omkostningsfrit selvfølgelig. Vi refunderer porto svarende til den normale takst. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. Hvis produktet er udsolgt tilbagefører vi i stedet det originale beløb til din konto.

OBS: Ansvaret for at returvarer når frem til os påhviler dig.
Reklamationsblanket:File iconNote of Claim (72 kB)

Kommer varen på lager igen?

Nogle af vores produkter returnere til den næste kollektionssæson. Produkter som returnere vil som regel være klassiske produkter, som vi altid har på lager (hver sæson) for at imødekomme vores kunders behov. Hvis nogle nye produkter bliver meget populære, stræber vi efter at forny vores lagerbeholdning hurtigst muligt. Vi prøver altid at få vare, der er efterspurgt og udsolgte, hjem igen.

CVR nr. 20053178

Om cookies

Cookies er nødvendige for at hjemmesiden fungerer, men de giver også informationer om hvordan du bruger vores side, sådan at vi kan forbedre den for dig og andre.